Mobil320 saha yönetim uygulaması Logo muhasebe sistemi ile haberleşirken Zensoft Logo web api servisini kullanır. Bağlantı sağlanamayan durumlarda aşağıdaki işlem aşamalarını kontrol ederek sorununuzu çözebilirsiniz.
- Sunucunuzun çalıştığından emin olunuz.
- Sunucunun İp adresinin tanımlı olan servis ip adresi ile uyuştuğunu kontrol ediniz.
- Herhangi bir browser üzerinden ilgili servis adresi yazıldığında servis uygulamasına erişim var mı kontrol ediniz.
- Servis erişiminde sorun varsa IIS uygulamasının ve servisin çalışıyor olduğunu kontrol ediniz.
- IIS'te tanımlanan bağlantı portunun Windows güvenlik duvarında izin verilmiş olması gerekiyor kontrol ediniz.
- Tanımlı olan porta uzaktan erişim için ilgili portun modem ve firewall cihaz üzerinden erişime açılması gerekmektedir.
- Uzaktan erişim ile bağlantı için Wan İp adresinin statik olması gerekmektedir.
- Kullanıcı mobil cihazdan oturum açarken birden çok bağlantı yöntemi kullanabilmektedir. Seçilen yanlış bağlantı yöntemi erişim sorununa yolaçabilir.